Kuidas osta?

Tellimuse esitamine

Tellimusi saad Kaubaringi e-poes esitada, kas püsikliendina sisse logides või anonüümselt külalisena sisenedes.

Kaubaringi kasutajaks registreerumine

Kaubaringi e-poe kasutajaks registreerumiseks sisesta oma e-posti aadress ja parool.

Miks registreeruda kasutajaks?

Püsikliendina on Sul mitmeid eeliseid

Saad jälgida oma tellimuste ajalugu.

Kuuled uutest pakkumistest esimesena!

Toote leidmine ja ostukorvi lisamine

Kliki esilehel Sind huvitaval tootekategoorial.

Vali sobiv toode, märgi kogus ning vajuta nupule „LISA KORVI“, jätka samamoodi kuni kõik vajalik on olemas.

Kui Sa ei leia toodet, sisesta avalehel OTSI TOODET kasti toote nimi või vastav märksõna.

Kui tellimus on koos, vajuta paremal üleval nurgas olevale „OSTUKORVILE“ või „VAATA OSTUKORVI“ nupule. Seejärel kontrolli, kas kõik sai täpselt kirja. Vajadusel muuda!

Vali kättetoimetamise viis ja vajuta „MINE MAKSMA“ nupule. Täida kontaktandmete väli, lisa tarneaadress või vali pakiautomaat, vali pank ja kliki „ESITA TELLIMUS“ nupul, mille järel suunatakse Sind panka.

Tasu ostu eest sobivas pangas.

Sulle saadetakse tellimuse kinnitus sisestatud meilile.

Jää ootama kulleri kõnet või pakiautomaadi sõnumit, kuhu kauba tellisid..

Ostukorvi ülevaatamine ja koguste muutmine

Ostukorvi lisatud toodete vaatamiseks kliki lehe parempoolses ülemises nurgas nupul „OSTUKORV”.

Toodete koguste muutmiseks vajuta „KOGUS“ kastile ning vali sobiv kogus.

Kui soovid toodet ostukorvist eemaldada kliki toote ees olevale „X“ nupule

Kui kõik vajalik on ostukorvis olemas, esita tellimus „ESITA TELLIMUS“ nupule vajutades.

Maksmine

Kaubaringi e-poest tellitud toodete eest saad tasuda:

pangalingi kaudu (LHV, Swedbank, SEB, Luminor, Coop, Pocopay)

krediitkaardiga  (Visa, MasterCard, Maestro)

Makse teostamine toimub väljaspool Kaubaringi e-poodi vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. Kaubaringil puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

Kohaletoimetamine

Kaubaringi e-poest tellitud tooted toimetame Sinu lähimasse SmartPOST pakiautomaati või Itella SmartPOST kulleriga tellimuses esitatud aadressile vastavalt tarnegraafikule.

Tellimuse täitmine

  • Alustame Sinu tellimuse täitmist, kui oled tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest.
  • Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame Sulle e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest. Kui Sa e-posti teel teadet ei saa, kirjuta info@kaubaring.ee.
  • Kui tellimuse komplekteerimisel selgub, et Sinu poolt tellitud toode on otsas, siis asendame tellitud toote samaväärse tootega. Müügiesindaja teavitab Sind enne tellimuse täitmist asendustootest.
  • Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul info paki saabumise kohta SMS-teatega.
  • Kullerteenuse puhul helistab kuller kliendile enne paki kohale toimetamist. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati..
  • Juhul, kui tooted jäävad õigeaegselt kätte toimetamata Kaubaringist tulenevatel asjaoludel, teavitame klienti sellest tellimuses esitatud kontaktandmetel, leppides samas kokku uue kätte toimetamise aja. Uues ajas kokkuleppe mittesaavutamisel on Sul õigus tellimusest loobuda ning Kaubaring tagastab Sulle tellimuse maksumuse.

Toote tagastamine

Vastavalt Võlaõigusseaduse (edaspidi VÕS) § 53 lg 4 punkti 4 kohaselt puudub 14-päevane taganemisõigus sellistel toodetel, mis riknevad või vananevad kiiresti.

Toodete kättesaamisel kontrolli koheselt toodete vastavust arve-saatelehele. Probleemide korral saada kiri Kaubaringi meiliaadressile: info@kaubaring.ee hiljemalt 6 tunni jooksul alates kauba kättesaamisest.